Bases del Concurs de Fotografia “Mirades del Món: Explorant la Interconnexió Cultural”

1. Objectiu del Concurs:

El Concurs de Fotografia sobre Interculturalitat té com a objectiu promoure la diversitat cultural i la convivència intercultural mitjançant l'art de la fotografia.

2. Tema del Concurs:

Les fotografies presentades han de reflectir la interculturalitat en totes les seves formes, mostrant la bellesa i la riquesa de la diversitat cultural a la societat actual.

3. Participants:

- El concurs està obert a totes les persones més grans de 18 anys, residents a Espanya.

4. Requisits de les Fotografies:

- Les fotografies han de ser originals i mai abans publicades.

- Cada participant pot enviar un màxim de tres fotografies.

- Les fotografies poden ser en blanc i negre o en color.

- S'acceptaran fotografies digitals en format JPEG amb una resolució mínima de 1500 x 1500 píxels.

- No es permetran fotografies que promoguin l'odi, la discriminació o la violència, ni les que no compleixin el format o la resolució especificada.

5. Procés de Selecció:

- Primera Ronda: Es durà a terme una primera ronda de votacions a xarxes socials, on se seleccionaran els 10 finalistes més votats.

- Segona Ronda: Els 10 finalistes seran avaluats per un jurat conformat per membres de l'entitat organitzadora (la Fundació Ibn Battuta) i diversos experts en la matèria els qui triaran els tres guanyadors (1r, 2n i 3r premi).

6. Premis:

- 1r Premi: Xec valorat en 150€.

- 2n Premi: Xec valorat en 100€.

- 3r Premi: Xec valorat en 50€.

7. Enviament de Fotografies:

- Les fotografies han de ser enviades per correu electrònic a l'adreça [ sensibilizacion@fundacionibnbattuta.org ].

- Al correu electrònic s'ha d'incloure el nom complet del participant, la seva adreça de correu electrònic i una breu descripció de cada fotografia.

8. Termini d'Enviament:

- El termini d'enviament dels relats començarà el dilluns 1 de maig del 2024 i finalitzarà el divendres 31 de maig del 2024.

- No s´acceptaran fotografies enviades fora d´aquest termini.

9. Drets d'autor:

- Els participants conservaran els drets d'autor de les fotografies, però en enviar-les al concurs atorguen el permís perquè siguin utilitzades amb fins promocionals per part de l'entitat organitzadora.

10. Acceptació de les Bases:

- La participació al concurs implica l'acceptació de totes les bases establertes.

Anima't a participar i mostra la teva visió de la interculturalitat a través de la fotografia!